dg'n

Hejsaan. idaag så var jaah i skolan dåe. fick typ sticka hem på rasten
o hämta klassbolls pengar typ, för att jag hade lämnat in försent, men
det gick bra iaf, tror jaag ;)), sen efter skolan så gick jag hem snabbt
o så skyndade jag mig att paka mina fotbolls kläder och typ ta
på mig lite tunnare byxor än vad jag hade och bla blaaaaaa...h
sen så cyklade jag snabbt åh mötte sima vid blåkiosken,
åh såå stackkk vi till stan o var där o köpte glass och godis
 o kollade lite omkring, mm. jätte kul med dig sima, o så
ska jag vah med henne nästa vecka också :D, men sen så
skulle jag till träningen så vi var inte med varandra så mycket
men vi bestämmde att vi skulle va med varan nästa vecka ett
långt tag ;D, sen när jag stack till träningen så tog jag fel omkl-
dningsrum. hahaX>, men iaf, sen efter träningen så cyklade jag
snabbt hem duschade, åt, o satte mig här senare ska jag glo på
tv:)), sen ska jag typ sova, åhh men jag är as törstig ska dra
bajjbajj, puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0