prao

Hejsan, nue så är jag hemma, snart kommer jessica, sen
så ska vi till stan , låna böcker och honska leta efter skor, mm
och så kom jag och jessica på att det var prao vecka 20-21
eller asså det är liksom elevensval då, och då så hade jag o
jessica valt att praoa, åh, då så tänkte vi praoa på samma ställe
;)), det skulle vah lite roligare faktist, även om det är roligt o
praoa själv också, men vi tänkte fråga runt i butiker i stan :)),
och vi ska göra det också, :), hoppas det blir någon kul butik
eller att det överhuvudtaget finns ett ställe där vi kan praoa i.
 


p.s vill se på titanic, har aldrig sett den (a'
............................................................................................................................

 ne, men hallå, nu så ringde jessica och sa att hon inte kunde,
jag ville gärna, men det är helt lungt, blev inte som tänkt
men ska göra det på fredag ist, jag och hon, men hoppas
det blir so tänkt dåe :)),men kl 5 så är det träning iaf,
ha det bra, puss

Kommentarer
Postat av: jessicaa

men saja kan du imon ( freda ) elr ? men annars kan du på lörada ?

2009-04-16 @ 19:38:28
URL: http://jessicaolssone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0