Brittany murphy, död

Bebisplaner och kärlekslycka.

På sitt sista offentliga framträdande – bara veckor före sin död – pratade Brittany Murphy glädjefyllt om framtiden.

– Jag vill skaffa barn nästa år, sa hon.

Den 32-åriga filmstjärnan poserade på röda mattan bara 17 dagar före sin död, klädd i en svart klänning av designerkompisen Tiffany Saidnia.

”Kärleksfull man”

Hon var mager, men strålade framför kamerorna under öppnandet av nya affären ”Tt Collection's Pop-Up shop” i Los Angeles. Skådespelerskan pratade då mycket och länge med amerikanska People om sina framtidsplaner.

– Jag har blivit välsignad nog att ha en mycket kärleksfull man. Jag tillbringar mer tid med min familj än någon annan i hela världen, sa skådespelerskan till People.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0