Porra sig på planen ?!

Nu har jag ätit osv, och nu sitter jag och messar med några tjejor som är helsjuka alltså, och jag berättar
om ett litet bråk som hände igår med några tjejer som satt och porrdae sig på fotbollsplanen..
Så vi skrattade åt de igår, sen höll de på och kaxa men jag var mest inte inblandad, haha..
Alla frågade vad det var med mig igår, men jag var sjuk då, och jag är det fortfarande, så jag orkade
inte göra så mycket... Alla fick damp på mig, men jag var tvungnen att gå ut ändå den första anledningen är för
att mitt lag spelar och då vill man gärna kolla, och den andra anledningen är för att jag var helt uttråkad, And I hate att vara sjuk, det suger kuk.. Det där rimmade ju, haha.. Vilken bra humor, rättare sagt bäst amigos :D
Nu kommer snart mobilen att sprängas av all vibiraton så ska svara på mina söta sms, ha det gött ! Juste
nu kanske ni undra hur jag har fått mig en mobil, okej det är såhär, eller nej föresten jag berättar senare
annars spränger mobilen..



Cupen som mitt lag spelade igår heter intersportcupen.

Kommentarer
Postat av: amina

tjena gullet! tänkte bara be dig om en tjänst. gå in på baveamin.blogg.se och rösta på mig som bästa outfit. amie jammeh heter jag. I need you! puss. :)

2009-12-06 @ 12:30:42
URL: http://amieamie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0