Serietidningen om " the king of pop"

Detta vet ju en hel del om. Men skriver det för att det kanske är någon som besöker min blogg som inte vet vad jag snackar om. MEn det är såhär att det har kommit ut en tidning som är tecknad alltså en serietidning som
Handlar om Michael jacksons liv.

_________________________________________________________________________________________________




Denna tidning var verkligen underbar, Jag verkligen rekomenderar den för alla ! Och när
jag säger alla så menar inte jag alla MJ fans utan alla..
Tidningen handlar om legenden Michael Jackson, han som förändrade världen med sin musik.
Han som gav världen kärlek, han som verkligen följde sitt hjärta och gjorde det som hans hjärta sa
till honom att göra ! Michael Joseph Jackson är en legend..
Han har förändrat mitt och många andras hjärtan med hans dans och musik..
Men dock så kan jag tyvär inte beskriva hur underbar han är med ord


Som jag har sagt för, och säger igen.. Så kommer han Föralltid att leva kvar i mitt hjärta !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0