har inte bloggat på länge jag vet.

ingen komentar för att jag inte har bloggat på länge jag vet det ,
jag suger på att blogga, behöver skärpa mig . men nu så är jag iaf i skolan .
vi hade matta prov , det gick la ganska bra. sen så blev jag klar med colombia. '
men nu har vi matrast . och jag sitter vid datorerna med jessica lisa och nicole-pool :))
jssica har fått en ny mobil för hon tappade sin i flum ride i liseberg , men hon skulle ändå fått en ny
för att den hon hade innan var gammal , hald för hennes skull är jag iaf , jag tycker hennes nya mobil passar
 henne mer än hennes förra men hennes förra passar också på henn , haha a iaf :)),  llalalalalallala
jag ska också få en ny mobil , när jag kommer hem från usa , så har pappa redan köpt en ny mobil åt mig :)
ska på ett ungefär till han hur jag ville ha den , aja , kommer bli kul att resa , jag längtar men igår så var jag iaf
i femman - huset med pappa och syster safa :), jag behövde nya jeans, och hittade inga bra i a-sås,
men nu har jag köpt :), och så köpte jag anra saker också, blev ganska nöjd :), sen åkte vi och åt på resturang aja
ska kolla min blogg lite nu , typ min statestik , mm puss hejdå<3;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0