i don't know who i will be to in.

Heej , just nu så är jag ganska trött "/, och jag har f-tränning kl 5
jag tror att jag ska gå.  det är ute grustränning.
men på söndaag så är en match i handbollen och fotbollen och båda är kl

8 på morgonen vet inte vilken jag ska gå på

den matchen i fotbollen är bara en träningsmatch men denna

perioden så brukar vi aldrig ha matcher så vet inte

och på handbollen så är den matchen en vanlig match

men vi har matcher ofta nu

men man går ju på en vanlig match

men som jag sa innan denna perioden i fotbollen så har vi inga matcher alls

men får se men vad tycker ni , kommentera det om du har lust , annars

så är det väl bara att skita i det,

men

puss

ska

dra

ses (aaa'


 

bilden är tagen av mig
från en planch
det ser man
haha
men ses
dåe
<3


Kommentarer
Postat av: lisa

wooooowwwww saja har tagit en bild av han !!!!





wow cootl asså :D:D:)))<333

2009-03-27 @ 12:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0