jack is back in black. ;)

har fått menningen jack is back in black i hjärnan av min kompis bisaaan, men aja, dageen har varit helt ookk, lite kul faktist, föst när jag gick till skolaan dså var min lärere lite konstig ;o, han hjälpte inte mig med matten, fick inte hjälpeen jag behövde , HAHAXD,meen seen på rasten så var det jätte skönt, jag och några kompisaar (bisan, linnea erik mattias jacob och oskar), var ute vi soleen och gick så gick vi lite vid skogeen men det var bara en liteen bit , men det var så härligt och soleen bara lyste i ögoonen, (saknar sommaren), uehuu;)), så himla skönt, seen var det lite bättre i klassrummet, och juste vi bestämmde oss för att ha ett partyy, några av oss, låter kul ser fram emot det ;)), deet var på lunch rasten då jag fick minningen : jack is back in Black i hjärnan , sägeer inte varföör men skit it;ooo, seen efter skolaan så tog jag den vägeen lisaa tar ville ha lite sälskap:), jag och linnèa hade bestämmt att vi skulle till staan , seen när jag var framme så var ingen hemma trodde att jag inte hade någon hemma nyckel men som tur var så hade jag en :), gick in åt popckorn och drack apelsin saft jätte smaskigt ;D, seen när jag höll på att packa mina trännings kläder så plingade det på dörren , det var linnèa , (jag hade träning, handbolls tränning),  jag hade ingen cykel , elr asså jag har en men min syrra hade den , så jag stjutsade linnèa på hennes cykeel, vii hade världens sjukaste humor så det gick lite svängigt dåh ,HAHAX'P, när vi var framme så gick vi in på ginaa, provade några kläder, det såg snygga ut men när man tog på sig dom så var de lite mindre snygga, men det var ett bar jeans som var grymt heta ;o, ;)), men bestämmde mig för o köpa dom någon annan gång , :), linnèa hittade nåra snygga kläder hon med, men hon köpte inte de, seen gick vi till sko affärer, lite olika där emot så gick vi in på eurosko, och där hittade jag massa skor jag ville ha ;)), och sanske ska jag köpa de, men gjorde inte det idaag, hade typ ingen lust om man säger så, eller asså jag har alltid lust att shoppa men , ni kanske fattar hur jag menar;o??, seen så var vi lite sugna på något gott så vi gick in för o fika , men på något cafe vad det nu heter så var man tvungnen att ha leg , för att betala med kort , men hade inte leg, så vi gick till ett annat cafe , diva, och där så var vi typ i 10 min ungefär, jag åt tårtaa, den så så smaskig ut , linnèa åt en stor coco boll, seen så skulle linnèa va med och prova och var med på handbolls träningen, , så när vi typ var framme vid den baken vid mig så orkade vi inte stjutsa, så vi gick en stund men sen så kom vi på att linnèa skulle va med, så hon cyklade snabbt hem till henne och hämtade träningskläderna, seen på träningen så var det lite kalt om benen , men blev svettig så det blev väldigt varmt HAHAHAHAXXDD, seen efter träningen så skyndade jag mig, och sen på väntade jag på lisa, sen på gick vi , snackade lite hit och dit, sen när jag kom hem så åt jaag, gick runt lite hemma, seen så tog jag fram min data och gick in på msn och www.bilddagboken.se , beskök gärna, www.minsoetnos.bilddagboken.se , kommentera!, har du bdb du med på ska du ju alltid bli vänn eller bevaka tack!, ha en bra kväll, puss heejsves// Sajaaaahh  

Kommentarer
Postat av: bisan

Big mama markus is back in black va det ju:p

2009-03-24 @ 17:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0