såg ni på AA igår, ;o

Heej, när jag kom hem från träningen så var jag väldigt hungrig.
jag var sugen på fettig mat HAHAX'D,
så jag gick och köpte en hamburgare och en pommesss.
så jag är hur mätt som hälst nu haha, kan inte äns röra mig av min tjocka fettiga magee hihithii
men kollade ni på aa igår ??;o
men det var typ as konstigt näär handära typ handära vad han nu heter bara föll, ;O
asså sheet nu kommer jag ihåg när jag föll idaag , hahahahhaha
jag och bisan fick faan daammmp skratt aså bara jag tänkte p¨å det kunde jag inte äns slutaa skratta
haha va helt sjukt men jag stog vid dörren för omklädningsrummet i handbollen , jag liksom hängde mmig på den
hhahaa, men i alla fall , sen så öppnade bisan dörren hon visste ju så klart att jag inte stig där,:)
sen så föll jag bara hahhaa asså faan va helt sjuk juh, bara jag tänker på det så hahahahahhahahahXx''DD
tssssss,
okeej det är typ bäst att jag inte tänker på det haha..
imorgon äre skolan igen vilha sovvvmorgon !
sov morgon är det bästa nu för tideen
men får stå ut med allt sådaan jag icke orkar med "//
pusshaaajsmeekkk(L'
>"<
.

      



Kommentarer
Postat av: lisa

gillar du andra avenyn ??



jag gillar det sådär ,, :)))<3<3

2009-03-27 @ 12:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0