Home sweet home !

Hej sötnosar :)
Nu sitter jag här och lyssnar på den sjukt underbara låten This is it.
Den liksom äger, men sk ainte snacka mer om det, för då kommer jag att fasna för de.
Och hela inlägget kommer handla om det, men jag ska nog skriva det som jag har tänkt mig att inlägget
ska handla om.

Men jag är iallafall hemma och göttar mig, eller alltså jag fryser, som jag gör ganska ofta.
Och det är så himla skönt för jag har såhär mysiga kläder på mig, förutom mina jeans som jag ska byta till mjukisar snart :) I stan så kollade jag på vinter kläder, jag hittade tre super fina jackor, en för 2 000 och en för
4 000 och den  sista bar för 7 000 och jag tyckte ju så klart om de, de var ganska fina, alltså om jag ska vara ärlig så tror jag att jag ha sett finare men jag är inte helt säker, eller alltså jag kollade inte så noga,
jag provade bara den som var för 2 000. Men jag har tycär inte money så jag kan inte köpa de, men den frör
2 000 kanske jag köper, men jag vet inte riktigt, men jag tror att jag vill ha en röd jacka, och den som var för
2000 var den ända, som hade färgen röd...

Men det är skönt att vara hemma, det var otroligt kalt ute, åhh jag verkligen dör när jag hör michaels röst,
jag tröttnar aldrig på hans låtar ! Jag verkligen älskar honom !
jaja, inlägget blir lite långt nu, och då är det inte kul för er att läsa.
Men nu kommer iaf en bild, puss sötnosar ha det så gött vi ses senare.



puss.

Kommentarer
Postat av: alice

svar: okej, jag gör inget spec:) köpte du någon jacka då?

2009-11-01 @ 18:07:32
URL: http://aliceellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0