KLART ! :D

Nu har jag lagt in en massa låtar :) som jag tycker är otroligt sköna !
Jag kommer lyssna ut de som fan ! Måste jag säga..

Jag har kollat på tv också, snart ska jag typ kolla igenom min ipod och lära mig hur man lägger in videos
och sådant.

P.s jag har en sådan utan camera också och den är också rosa och platt det är därför jag har tröttnat på
rosa , men jag tycker att det är skit snyggt så jag gillar den ! Men det är det att alla har typ rosa men jag orkar inte bry mig :) puss heejj

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad söt blogg du har ! :) Jätte fin. Hur har din dag varit?



Glöm inte att ställa en fråga i frågestunden! Skulle bli jätte glad. :) KRAM

2009-11-17 @ 21:03:36
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0