jag var Michael idol innan han dog! - LLÄÄÄSSS

Det är folk som tror att jag började gilla Michael jackson efetr hans död. Men det är faktist inte så.
Jag vet att det är sjukt många personer som började gilla honom efter hans död. Men jag är inte en av de !
Ni som har läst min blogg lite längre vet nog att jag inte är en av de som började gilla honom efter att han försvann. Mina vänner min familj och alla nära och köra till mig vet att det inte var efetr hans död jag började gilla honom. Jag har faktist för mig att jag har skrivit inlägg innan han dog om honom eller typ hans bild på eller något.
Jag minns iallafall att när jag var i skolan så la jag in en bild på honom på min blogg eller någonting. Men jag tror också att jag har gjort det andra gånger också, det måste jag ha gjort för att jag har gillat honom då också !
Och nu så håller de att sälja hans album och sånt och det gjorde de inte förut och det är något omoget. Och att affärer sätter på hans musik och sånt också de gjorde aldrig det förut. Det är liksom aa vad ska man säga...
Men det jag vill komma fram till är att jag inte började gilla Michael efter hans död utan att jag har gjort det ett väldigt långt tag nu! Och jag vet att massor har börjat gilla honom nu efter hans död men jag är inte någon av de ! Jag har skrivit andra inlägg och sånt om att jag gillade honom innan han dog, men ni som inte har läst min blogg innan vet ju inget om det.


Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

ja gillade också han långt innan ha ndog.. mimade till hans låtar när jag var 14 år typt ahaha

2009-11-11 @ 16:29:30
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: mst

vad händer idag då ? :D

2009-11-11 @ 16:36:31
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Nemo

;D YESYES, man är inte ett Äkta fan om man började gilla han efter att han försvann.

Tycker jag XD

2009-11-11 @ 18:19:58
URL: http://michaelandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0