Sugen på att resa !

Nu är jag verkligen sugen på att resa utomlands eller det behöver inte vara utomlands.

Men jag är sugen på att resa till ett ställe med mycket shopping, där man kan shoppa mycket

jag har verkligen lust just nu. Det är lite konstiget att jag blir sugen på det nu mitt i kvällen

Men Det är jag det..

T.ex LONDON eller STHLM.

Det skulle vara så himla gött ! *Och att liksom slippa pluggandet och all denna skolskit t.ex

Vakna så himla tidigt på morgon så att man nästan halvsover på väg till skolan.

Och undrar hur man äns har kommit fram ? hmm..

Det skulle vara J**vligt skönt att slippa !



 


Kommentarer
Postat av: Linnea

hm ja sant, men gillar den ändå :) tack dsm!

2009-11-17 @ 21:44:07
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/
Postat av: jessica&caroline

villockså utomlands! =)

2009-11-18 @ 16:49:29
URL: http://jessicaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0