UGGS - Har ni också märkt att det är populärt nu ?

Jag har märkt en sak som jag tror att ni faktist också har märkt..
Eller rättare sagt så märkte jag ju det för länge sen och samma sak med er antar jag..
UGGS har blivit väldigt populärt nu för tiden många som har det och många som köper och
det börjar att säljas mer, de syns mer också alltså man ser det mer på tidningarna och på t.ex reklam som dyker upp lite då och då osv.

Jag själv tänkte faktist köpa ett par UGGS men jag gjorde aldrig det..
Men jag har tänkt mig att istället kanske köpa det nästa vinter för att jag har
ganska bra vinter skor just nu osv.

Men vad tycker ni om UGGS då? Är det något ni rekomenderar ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0