Åhh, så himla sött ;*




Nu så känner jag att jag måste berätta för er hur mycket jag älskar barnkläder barnskor mm.
Jag tycker att de är så himla söta <3, man kan typ inte sluta krama de när man ser de, åååh;D

När jag t.ex. är på stan med mina vänner, så går vi in i någon sko affär så hittar jag sådana
jätte små adidas skor så går jag direkt och kramar de, och det frågar hela tiden
vad jag håller på med, jag säger att jag inte kan sluta på grund av att de är så himla
söta likosm.
Jag själv skulle gärna vilja ha sådana skor com jag bara hänger upp på mitt rum eller något
men alltså jag slösar ju inte pengar på något jag inte använder men alltså om jag hade
lite mera pengar änn vad jag har så skulle jag, kanske :D

Men tänk efter nu hur söta de är....
OK
ni kanske inte kommer ihåg, men isf kommer det bilder nu :D

  
  

Så himla sötaaa, Åhhhhhhh 

 det är väll inte bara jag som tycker om de ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0