Dagens&Göra senare

Nu sitter här och har inte lika ont i huvudet.
Så det är liksom bra, men min pappa sa att jag inte
kunde åka med honom in till Göteborg idag för att han
hade massor att göra där och så.
Men han sa iallafall att om han hittade någon bra och fin mobil så
skulle han köpa den åt mig, och jag sa till honom på ett ungefär vad jag ville ha för mobil,
jag tror han fattade, hoppas jag iallafall :) haha

Men inget mer snack om det mer, jag har inte ätit någon normal frukost ännu, hahah.
Men jag pallar inte bry mig, snart ska jag kankse ut och ta lite frisk luft :)

Kanske åker in till stan om jag orkar och har tid, eller något.





Grått linne - JC - 79:-
Oranget linne - Ginatricot - 99:- tror jag
Svart kofta - Ginatricot - 49:- (rea)
Halsband - Deluxa - 40:- (rea)
Cheapmondayjeans - Njujåk - 400:-
Raggsockar har min mamma köpt
 någonstans, vetej riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0