dåvare väll torsdag idag.



Hej alihopa!
idag vakande jag typ kl sju gjorde iordning mig.
Bussen kommer kl 20 i åtta typ , så jag hinner äta frukost i skolan
men det är ändå brottom, men jag äter i skolan för jag hinner inte göra det hemma dessutom kommer bussen så tidigt iaf ganska tidigt , jag börjar ju kl 10 över åtta , menmen
också när jag var i skolan .... blaaablaablaaaa ganska lång tråkigt som vanligt typ.



Sen när jag kom hem så var jag as trött skulle ta bussen till ängabo men
orkade inte och hade lite ont i magen av all mat som jag åt, osv

Så det blev inget för mig,
men imorgon så äre fredag, så det blir väll rätt skönt.

p.s kn inte kolla på idol tv:n cpar. ;o,
om jag ska ekänna har inte jag kollat en ända gång haha;dd




jag ser alltså inte normal ut på bilden faktist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0