Okt. 12, 2009 - stackars, mobilen min.;o

Inlägget innan ;''''''l



Jag har inte uppdaterat på 2-3 dagar jag vet. men alltså jag har inte haft dit
det hände ganska mycket dessa dagar men jag tycker att det känns onödigt
att blogga om de nu, det var ändå ganska länge sedan.


Men nu kommer ett inlägg som hände idag
l
l
v


Efter skolan idag så skulle jag Linnea och Bisan ta bussen hem,
och då så var vi nära på att missa den, så vi sprang som in i he*vete.
bisan tappade hennes mobil, sen två sekunder efetr så tappade jag också min
samtidigt som vi sprang då, jag hade inte stängt min ficka och där låg mobilen
och sen så tappade jag den på asfallt samtidigt som jag sprang, också gick den
sönder på mitten ;o(det hände inget med Bisans mobil).
Och nu tänker ni ;o stackarn, men jag blev inte så iriterad för min mobil jag liksom mest baa
- ohh, nu behövs det en ny mobil då, jaha, ne men vad bra jag vill ha en nyy :D
Men det är iallafall bra att mitt simkort inte sprack eller något vill ha kvar mitt nummer.

Jag var ju tvungnen att ta upp min mobil och så, såatt jag kom lite efetr till bussen, men jag missade den inte
och Bisan ba hände det något med din mobil, jag baa a den gick sönder på mitten och hon ba
- VVAHH? ;o
ja ba
- det är ok, jag vill ha en ny :))


snart ska jag äta mera mat ha det bra, puss&ses

jag älskar min älskling michael joseph jackson.



sjäv tycker jag att det är coooolt ;D

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Ha en bra dag! :D

2009-10-13 @ 07:17:25
URL: http://popkungen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan sötnos! :) Allt bra med dig idag?



Btw, ska vi följa varann via bloglovin? :D

2009-10-13 @ 14:26:33
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Allt är bra med mig :D Okej, lägger till dig nu då :D

2009-10-13 @ 17:19:13
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Yes, gör du nu då? :D

2009-10-13 @ 17:30:27
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0