Hemma från skolan - göteborg senare under dagen.



Jahallåå ;))
allisammans


Är hemma ifrån skolan idag på grund av att jag inte kunde vakna på morgonen
och så känner jag mig väldigt förskyld och ont i halsen och jag kunde inte vakna
sen så vaknade jag kvart i nio, och då hade skolan redan börjat, men även om den inte hade
det så tror jag faktist att jag inte skulle ha orkat åka till skolan kännde mig inte så bra.
Tror ite att vi har något prov eller liknande idag så det gör väll ingenting, men jag har en liten bok
redovisning, men den kan jag ta på tisdag nästa vecka för då har vi svenska då också. Alla i hela min klass har gjort den förutom jag och några mer, men de som inte har gjort den kommer att göra den idag trorligtvis, så det blir väll bara jag kvar....

Men nu sitter jag här med toast och mellan varm oboy, mumss;))
och så målar jag naglarna också, vet inte riktigt vrf men hade bara lust, hihi.


Idag skulle igentilgen några av mina tjejkompisar komma hem till mig
och kolla på film här(männ som hatar kvinnor), alla säger att den är otroligt hämsk
och liknande. Men jag ska till göteborg idag så kan inte inte....

Men jag kommer iallafall hem på lördag alltså imorgon, för vi ska på resturang där
och så...
men jag kanske ska fråga en vänn i göteborg om hon vill följa med mig o kolla på
This is it om hon vill, och så måste jag se när den går och så, men det är inte säkert änn.

men nu ska jag mumsa färldigt på min frukost och sen kommer antagligen ett inlägg
puss&kram.





La mobilen och nagellacken på talriken för att de skulle synas, hhehe






T A K E   C A R E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0