Hur söt är inte Michael med hans barn

Jag måste bara sägen sak.
- Hur söt är inte Michael Jackson med hans översöta barn ?
Liksom hur söta som helst, själv tycker jag att de är helt underbara tillsammans.

Efter Michaels död så rycktades det att om att han var emot barn och att han ogillade de
och att om han skulle "dött 15 år tidigare än vad han gjorde så skulle det vara bättre för att då skulle han mer
kommas ihåg som en underbar stjärna än vad han gör nu"

Men det är verkligen inte så att han är emot barn det där är bara skit snack ! Dessutom så gav han
en massa pengar till räddabarnen eller vad det nu var ?

Men skit i det skitsnacket, jag vill komma fram till att underbara Michael är så himla söt med hans
oerhört gulliga barn kolla in detta,  åhh så himla gulligt! <3





Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: tack så mkt :) lägg gärna till mig på bloglovin om du vill :D



jo, det är fint :)

gör du då?

2009-10-25 @ 18:32:22
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0