Kläder&Sådant

Heej på er allesammans ;))

Nu sitter jag här i soffan och har fått ont i mitt huvud och jag hatar när jag får ont i huvudet ;S
men det är inget att göra åt förutom att ta och dricka mycket.

Men nu så tänkte jag visa några kläder och sådant som jag redan har alltså inget som jag nyss köpt eller så.



Denna fick jag av min syster när jag skulle till femman och det var otroligt kallt
så jag fick låna den, men sen så sa hon att jag skulle få den av henne så den är min.
Jag vet inte var hon har köpt men jag skulle kunna tro Lindex. fin/ful ?



Dessa skor köpte jag jag förra året i slutet av förra året.
jag köpte dessa på Belleshoes. fina/fula ?



Denna mysiga tjocktröja köpte jag... jag kommer faktist inte ihåg när
men jag kommer dessutom ihåg var jag köpte den - Bikbok
fin/ful ?

Ha det fintfint pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0