Mjörnvallen...




Hej allihoppa :D
hur äe läget ? med mig äe det iallafall ganska bra..
Om ni undrar så har jag lust att skriva äe , och om ni undrar
vad det är så är det att äe = är ...
Men jaja osv....



sammanfattning.
Idag blev det Mjörnvallen med hela D-laget...
Var la rätt så kul:)
i slutet av dagen så körde vi någon slags staffet
och mitt lag kom sist , hahhahaa....




Idag var vi i mjörnvallen med hela D-Laget.
Det var ju ganska kul, vi hoppade höjdhopp, och det är ett av det bästa vi gjorde
under dagen, jag gillar höjdhopp det är ganska kul;d
Även om jag suger på det så tycker jag att det är kul.
Vi gjorde massa annat, t.ex kastade kula och sprang 60 och 400 meter
och lite annat. vi käkade ju också under dagen (såklart), korv med ketchup och festis
en bulle, två muffins, godis och en annan slagt festis.
Nu har jag två bullar kvar men de ska jag käka sen när jag kollar på tv :), mums!
Sedan sist av allt på hela dagen så skulle vi köra en staffet.
och mitt lag kom sist av alla andra lagen , hahah ;D;DD;D D-tjejerna hihi;))
och vi sjöng under dagen såklart.
nu hörs vi senare harehhhhhhhpusshajj mosshaaahhh;*



c.ronaldo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0