mmatch imorgon dåe =D




Hejsan folket =D
vädret blev tyvär inte bättre, men jag har ju
hela söndagen på mig! Det får jag inte glömma:)
Imorgon kommer dagen börja med en match i göteborg=))
så det blir ju kul, sen när jag kommer hem ska jag med pappa
och handla för att se vad jag vill käka för mat osv....
Sen ska jag fråga när jag kommer få köpa den dära Everst jackan 
för 1299 kr som jag vill ha, sen ska jag fråga när vi kommer ****
till ********.där undrar ni allt vad jag skrev, haha och så ska jag
 fundera på när jag ska fråga om
jag får ******* mig. ni kanske funderar lite vad jag skrev där men
det är det hemliga som jag har hålligt på att skriva lite om de senaste inläggen
för mig är det iallafall jätte kul och skulle vara skit gött om jag kunde göra de.
längre än så kommer jag inte komma med mina ord, haha
men jag har inga planer för kvällen imorgon, men det hittas väll alltid på något kul =))
men hoppas det blir bättre väder imorgon iallafall!

p.s
 

För er som inte okrkade läsa allt det här

* match i göteborg på morgonen

* handla med pappa

* kolla när jag ska köpa min everst jacka

*och kolla upp när vi ska **** till ********

* fråga om jag kan få ******* mig

de sista två är lite hemliga, men till slut kommer ni ju alltid få veta




en liten bild på lilla mig.
jag vet att ni vet men känner bara för att upprepa det

ALWAYS MICHAEL JOSEPH JACKSON IN MY HEART
I LOVVVEE YOU MORE 'N EVERYTHING, THE ONE
IN MY HEART YOU WILL LIVE FOREVER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0