Nu ska jag ringa syster.



Då är klockan 13.03, nu efetr inlägget ska jag ringa min stora syster
och fråga när hon slutar idag, för vi ska ju till göteborg, så vi vet när vi åker hem ifrån.
Det blir förmodligen resturang och kanske lite shopping där. Men resturang blir det iallafall , mums;D
Pappa är här nu så han ska typ bara äta eller något. funderar på att ta med min laptop.
Eller så kanske inte det behövs för att min stora syster har en sådan mini laptop och den kommer hpon nog ta med och då kommer jag nog få låna den :D, jag visade Newbody för pappa och han frågade vad jag ville ha
av de. men jag tänkte efetr lite vad jag behövde, men jag kom fram till att jag inte behövde ngt av det just nu.
fast jag kanske köper någonting ändå, jag frågade pappa vad han ville ha av de. Men han behövde inget sa
han, men min  stora syster kanske ska köpa. jag får se hur det blir.
men nu ska jag ringa syster igen sen ska jag drika cola. ha det gött för det ska jag nog ha, puss
TAKE CARE.





en bild på mitt rum , haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0