Solen skiner and this is good ;))

Hejsan alla söta, vad ska ni göra idag då ?

Nu sitter jag här och bloggar, senare under dagen ska jag ringa och försöka att boka biljetter till
THIS IS IT om det finns några alltså, men sf sidan cp:ar så jag vet inte hur jag ska kunna kontakta de
men om någon av er vet vad nummer är eller hur jag ska kunna kontakta de eller så, så kan ju bra klicka er in
i komenterar skaen och ta och säga det till mig, för jag får damp snart, och så är det inte säkert att det finns några platser kvar ;((, men man kan ju alltid hoppas på det bästa !

Senare ska jag fråga en kompis om hon ska med eller inte så jag vet hur många biljetter jag ska boka (om det finns kvar) osv.
Men om det inte finns några kvar så behöver jag inte gå på premiären jag kan gå en annan gång, för de visar väll upp filmen mer än en gång ?

om jag får några platser kommer jag bli mycket HAPPY. Det känns som om att jag har biljetterna ;o




jag säger inget annat än, underbar <3

Kommentarer
Postat av: THERÉSE

sv: tack detsamma^^

jodå, det är bra!

hur är det själv :)

2009-10-27 @ 11:47:32
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: Awa

sv: träffa kompisar och packa klart, dudå?<3

2009-10-27 @ 11:55:20
URL: http://awiis.blogg.se/
Postat av: Mejjah(:

Jag har redan bokat biljetterna^^ på Sf.se innan det började cp:a xD

Jag ska dit imorgon (:

JA... MJ har varit min idol sen han dog, nu får du absolut inte tro att jag började gilla honom för att han dog, men innan dess visste jag inte änns vem han var, men en dag tog jag fram em MJ skiva som jag visste att vi hade här hemma, jag upptäckte hur udnerbar han var och sen dess har jag följt atriklar och massor av såna saker..<3 Så alla tror att jag började gilla honom för att han dog! Men de har så fel, för jag visste inte änns innan att han var så stor och att han änns fanns!(: <3

2009-10-27 @ 11:57:26
URL: http://moggie.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv; tacktack :)

hur går vad?? xp

2009-10-27 @ 12:29:42
URL: http://hannagranlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0