TODAY -.-



HejSvejs :D

Nu sitter jag här och tar det lungt, snart ska jag på min lilla handbollsträning.
Ska typ bara slänga på mig idrottskläder och mjukisar och sen cykla upp dit ;)
Men jag tänkte att jag skulle kunna ta mig ett inlägg innan bara :)

Det var en ganska tråkig skoldag hände inte så mycket förutom att jag äntligen har
skickat powerpoint till mig själv så att jag kan plugga lite med redovisningen hemma.

Men nu kommer det en liten bild på Dagens så att inlägget inte blir lika tråkigt som jag är idag 





Kofta - ginatricot - 49:- (rea)
Vittlinne - wallmart(usa) - 8 dollar paket 
Halsband - deluxa - 40:- (rea)
OnlyJeans - clothing company - 299:- (rea) tror jag.

och jag ser inte normal ut ;((hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0