3 Saningar om mig själv.




1. Jag hatar när folk glor på mig
eller rättare sagt jag avskr när folk gör det
ibland blir jag så sur att jag vill putta till din som håller
på och glor på mig, men det kan ju bero på hur också.


2. Jag hatar när jag får ont i öronen.
det känns liksom så obehagligt o så jävla konsigt
och man tänker inte på någonting annat och man kan
inte konsintrera sig.


3. Jag avskyr äcklig lukt på maten
ååh, jag tycker att det är oerhört äckligt när
det är äcklig lukt på maten, det brukar va det
i skolan och då spyr jag nästan och går direkt
ut där ifrån. men jag hatar typ älicklig lukt över
huvudtaget.




bilden är tagen idag




















Kommentarer
Postat av: saga

jo fint :)

vad gör du då? :)

2009-09-30 @ 10:23:49
URL: http://sagaaa.blogg.se/
Postat av: saga

jag med :)

allt bra då? :)

2009-10-01 @ 20:19:06
URL: http://sagaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0