dagens inlägget.

hejsan =),

idag var det la skolan som gällde som vanligt dåe,
vi fick sluta tidigare för att sista lektionen var inställd.
men svenska lektionen gick ju lite så där ... massaskratt
jag kunde inte konsintrera mig, så jag skrattade på haha:D

sen efter skolan så gick jag till alstömmer och mötte min syster
sen åkte jag och hon till våran bror , men jag orkade inte va där
så vi åkte till ica och köpte en slaks god bröd sak åt mig,
och två bananer, sen gick vi till nåntandläkare sak,
(ps jag hatar tandläkarn), för att hon skulle fixa hennes
tandställning, sen åkte vi hem, och nu är jag här och
är sugen på att blogg, men det gör jag juh nu så
aa, hahha, jag vet typ inte vad jag ska skriva mer
hahhahhaa, jag har fått hjärnsläpp, men skriver senare
tror jag Y=)
BYEE



en bild som jag har gjort , aja ha de braa YYpuuws;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0