filmtips.

nu vill jag ha ett tips på den bästa filmen du har sätt
och du måste komentera!
känn att du blir knivhuggen om du inte komenterar! ttack
för jag vill gärna ha bra filmtips, jag har så sjukt tråkigt och vill
kolla på en bra film som gör mitt humör på topp ;dd
det behöver jag , hahah 
 

men om jag skulle ge er tips så skulle det nog bli howhigh, twilight(fast den har alla sett ),bolt den är faktist bra,
tror jag , jag ska se den nångång, jacksons in americka men den har jag inte sätt , haha, jag har massa
filmer i hjärnan som jag absolut måste se , men typ glömmer av då jag har trökk, men just nu vill jag ha
tips ¨på någon film som jag aldrig har hört något om , hahha eller nästan iaf.

nu ska jag nog ta och käka något gott puss ciaoo
men innan dess så kommer jag bjuda på coola bilder
för det älskar jaag .pussciaao again.



min älskling <3



jag är fu, heej ;dd

ne- yo är braa YYY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0