har några åsikter om - FRIDA

hejsan bloggisar
hu har ni haft det ?
jag har iaf haft det ganska bra men ännu
bättre med en fin blogg design.

jag har några åsikter om frida,
de liksom har inte riktigt koll på allt
det känns som om att de liksom mer skriver till
typp sådana som går i fyran, för de så finns det en annan
tidning JULIA och meningen är juh igentligen att de ska skriva
till lite äldre typ högstadiet ?tror jag
men om jag säger att det är en helt usel tidning så ljuger jag
för jag läser frida lite då och då och det kan vara ganska kul faktist kanske inte
allt men men...


 din kläd stil - vad tycker killarna om din klädstil
för det första så tycker jag att man ska få ha på sig det man vill
och för det andra så tycker inte jag att de ska sabba
vad andra ska ha på sig t.ex att det är någon som gillar högmidia
fast att de liksom skriver i deras tidning att det är oehört fult och sabbar allt
hög midia är ganska skönt att ha på sig för då åker inte byxorna ner
så av mig får de en hiss.

den klädstilen som fridas killar tyckte var den sämsta
tyckte faktist jag var den bästa av alla på den bilden,
och den som de tyckte var den bästa tyckte jag var den
sämsta , joo asså man skulle kunna ha den till en skolavslutning
men inte vardagligt ?

men jag tror faktist inte att alla killar har samma smak som fridas killar ?


töntiga ryckten som de har hittat på själva.

så har de bland annat töntiga ryckten som de själva
ha hittat på och säger att dem håller på att gå runt ?

också skriver de  att de är falskt o sant o det mesta är
juh falskt för att de är juh dem som har hittat på dem
men vrf skriver de äns dem om de ändå är falska
asså om de skulle gått runt o folk skulle snackat om dessa ryckten
så skulle man juh vilja veta om de är falska eller inte ?
men eftersom att det är dom som hittar på allt så
vrf skriver de äns om dem ?
alla märker juh att det är dem som hittar på för
de säger att det är vi , folket som snackar om allt
sånt hela tiden.



men därimot så var det här ganska märkligt


men det här var ju märkligt ?
har britney spears verkligen visat
rumpan för folk ?

på frida så sägs det att britney den skönhets kvinnan
som en dag rakat av håret av deppande
visat rumpan för folk, kan det vara sant ?
det skulle jag faktist vilja veta mer om
jag tycker de verkligen ska skriva lite mer om det
i nästa nummer av frida

jag tycker att de mer ska skriva om sådans som människor
vill läsa om och inte sådant som de hoppar över sidan där det står ?

;o
ha en bra kväll vi syns

snart kommer läskiiiga bilder på mig ;O:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0