härlig lördag idag dåe

hejsan bloggen,
lördag idag dåe,
och jag har tid att blogga och det tycker jag är bra
vaknade ganska tidigt vid 9 tiden idag spelar mirr handbolls lag
cup i gbg , men jag är inte med för jag hade ite tränat o så , fast
efetr cupen ska jag köra som faan men jag önskar de en stor lycka ,
nu  lyssnar jag på min älskade
micahels underbara låtar som jag typ har gjort ända sen jag vaknade
typp, jag kan inte sluta jag är helt otroligt beroende av honom typ besatt
i honom men rest in peace , the king of pop vi älskar dig.

senare under dagen ska jag plugga plugga för har typ prov om ngn vecka eller något
o jag hoppas att det km att gå bra dåe,

jag känner att min blogg är ganska tråkig faktist att jag inte har några upptaderingar
men jag ska försöka göra den så bra så möjligt men det jag stör mig på är mitt tema
skit fult, men nu ska jag ringa jess och be henne , det är ju skit viktigt nu jue.

km tbx snart med ett härligt inlägg hoppas jag , nu får ni ha det jävligt bra för jag ska ringa jess
pusshejj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0