huvudvärken är borta - wihoo



Hallåå
hur är det med err?
jag mår ganska bra.


som ni då ser på rubriken så är min huvudväek borta och det är
ju såklart otroligt skönt för min hjärna, men jag är fortfarade
förskyld och snuvig;((, fast hoppas hoppas verkligen att det går
över tills imorgon, och jag är juh ledig från skolan imorgon så det är
ju skönt, men på tisdag, så gäller det igen....
och på torsdag så har vi SO prov, och snacka om att jag inte ha övat fast
jag vill så gärna ha så bra så möjligt, men om jag övar så tror jag att det
går å fixa men ska nog öva ikväll:),


vaknade rätt så tidigt idag 7.45, men nu bjuder jag på
en lååt som kommer rakt in i hjärtat



hör och njut, älsklingar.



<333

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Hihi, okej. Tack! :)

2009-09-20 @ 09:32:41
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0