kända - bloggare.

nu så tänkte jag lägga upp kända bloggare
och skriva lite om de , och så får ni jätte
gärna komentera vad ni själva tycker om de?








foki.
jag tycker att foki är en jätte söt tjej som skriver
om intressanta saker som man gärna vill läsa hon har
också en fin stil och vågar stå för det hon tycker om , foki
skriver blandannat om hennes hemland , japan och om asien
och om saker som hon själv har hittat på nätet och för det mesta så
brukar det vara intressanta saker, och så klart så skriver hon om sin vardag
och om hennes pojkvänn, m.m, men jag tycker iallafall att hon är en söt
bloggare som förtjänar att ha en känd blogg.





desireenilson.
den här tjejen är en typ av fjortistjej?
hennes blogg kan fakist vara kul att läsa den
kan handla om saker som man liksom känner igen sig
i alltså nu menar inte jag att jag och hon har samma personlighet
eller så, men jag menar typ alla människor alla bloggare liksom typ
vissa av hennes videobloggar är ganska bra andra är ganska överdrivna
och ibland så kanske hon överdriver lite, men annars så är hon la ganska bra?
eller vad tycker ni ?




amandavardet.
ohh;o först och främst så måste jag faktist säga
att hon liksom överdriver ed hennes videobloggar för
mycket jag tycker att dom är så himla onödiga och inte
bara önodiga utan att de är för mycket liksom, om man
ska kolla på hennes videoinlägg så är det kanske bara för
att man ska sitta o skratta åt de , inte för att man tycker att dom
är intressanta ?. men ibland så kanske hon skriver om lite vättiga saker
t.ex hennes vardag är inte så illa?hon kan la vara bra ibland kanske , jag
kollar inte så ofta hennes blogg, för jag tycker att videoinläggen är liksom
störande, men ibland så skriver hon la om bra saker ?


tre kända bloggare som jag då har skrivit om, vad jag tycker
om, komentera gärna om jag har rätt eller fel eller om vad
ni själva tycker om de, men iförsig så kan ju ingen ha rätt eller
fel alla får ju tycka det de vill.
men komentera vad ni tycker iaf ?.

Kommentarer
Postat av: hmmmm

tycker kizziz är väldigt smal nästan på gränsen är det ett bra föredöme för unga tjejer

2012-06-15 @ 09:44:58
Postat av: Anonym

tycker kizziz är väldigt smal nästan på gränsen är det ett bra föredöme för unga tjejer

2012-06-15 @ 09:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0