klockan är 20.56

klockan är 20.56 och snart ska jag
bara vari i mitt rum o ta del lungt även
om dagen har varit så slapp så är jag faktist trött.
fast innan det så ska jag kolla på tv och sen ska jag
sova ? skolan gäller imorgon också.

fast innan det så ska jag bara visa er en as
bra sak som jag älskar jätte mycket
det är en slaks av deoderant men liksom en
puder som sådan barn puder fast det är inte till
bebisar då!
det är till oss





om man t.ex tar den kanske på morgonen innan skolan
så blir man knappast svetigg eller alltså det känns inte
och den är så himla skön liksom
men det är det att ibland så glömmer jag o ta sådan innan jag ska
ut , typiskt mig ;o

köpt; den hära supersaken är köpt i usa, man kanske inte åker
ända dit för att köpa en sådan men , den finns la säker här att
beställa någonstans ?, när jag har fått reda på var så lovar
jag att skriva upp det, tror jag , aja ha det bra pusshejjj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0