dagen närmar sig potatis cupen :)

Hejsaan, nu sitter jag här men snart, om ett litet tag
så ska jag göra iordning mig till potatiscupeen, :)
det ska blis å  kul, det är i hjälmared vi sak spela idag,
kom oh titta typ om du har lust lr ngt:), hahaa
okeej, nu när jag höll på åh skriva så ringde bisan, åh
hon ska åka med mig, så måste typ kila, för ska göra iordning mig
och så ska jag äta o lite sånt, dagen närmar sig, THE POTETOSCUP ;D,
haha, men ha det bra berättar förmodligen om resultatet när jag kommer hem
pusshaaajjjlevapassdaajjj :)<;

Kommentarer
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALDRA SENASTE skvallret :) du kanske kan kolla in den,du kanske gillar den?:)

2009-04-17 @ 18:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0