filmtimeee'

today it's the day for the filmtime
_________________________




yesboxxx'
filmtid liksom
najjsss vah ??


okeeej folket nu behöver ni faktist komentera!!
det är juee filmetidee just nuee ssåe vilken
film ska jae kolla på ?? ;D!!
ni ska väll komentera?;o
___
jappsii visste väll det,
ni ska juh komentera ,okeej
men jag laddar upp lite bilder på vissa filmer nuee'
och juste om ni komenterar vilken film ni tycker att jag
ska gloo på såe komenterar jag vilken jag tycker du ska gloo på
och jag tar den filmen som jag tror skulle passa digg'


Ok, guys break it up!!komentera,
godyybofyye!

smekHAJJHAJJ.



















p.s om ni undrar varför det är filmtid,
eller asså ni har ju säkert inte lagt märke till det
asså ni har liksom inte mäskt det eller dom flesta av er,,
men iaf, så är det bara för att det är en regnig daag.
så nu vet ni.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har inte sett Titanic ,, men jag skulle gärna villja se den ,, vi kanske skulle kunna se den ?? <3:D

2009-04-13 @ 19:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0