har kommit hem från potatis...

Heej, nu 'är jag hemma har typ ont i magen för jag åt så mycket innan,
och så sprang jag jag har typ inte håll, det känns iaf inte så,
men det är bara för att jag åt godis innan jag stack, potatis söggg'
iaf för det mesta, alla typ bara tjafsade "/, och de som tjafsa och stöde
mig hela tiden o gorde så att jag inte kunde spela, vet vilka det är
(tänk inte bara på er själva, själviska grajemoser, och om ni har de så j
ävla dårligt på matchen, så tro inte att det bara är ni som har det, det gäller
juh fan samma sak för allihopa), imorgon så är det också potatis, ska kolla
upp vilken tid vi ska samlas, hoppas det blir bättre då,
men harebraa Y






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0