yessboxx.

Hjeesane nue såe äre jae hemmae.

juppsii, nu är jag hemma, var på träningen.
handbolls träningen.
och nu är jag hemma kom hem typpp'
kl kvart eller tjugo i sju, så åt jag lite snabbt.
och nu sitter jag här , jag hade lite planer
för dageen, orkade inte äns titta ut,
imorse, efter första gången jag gjorde dt.
så mina planer gick hel åt skogen ...
men jag hoppas värkligen på att.
det blir bättre väder imorgon.
men mina planer kanske inte fukar dåe
men ändå, asså dom som igentligen var för
todayy, men jag kan åka till gbg , men jag
pallar faktist inte för att liksom, jag har
ingen lust med gbg , nue, det får typp bli en
annan gång, men få se kanske åker jag
imorgon kanske aja får la see, som vanligt.
men nu ska jag typppp'
vet inte vad men sitta ett tag här men ha
det beeschhhtttt'
iaf.
pusskysssmekHAJHAJsoBAJBAJ.



BTW, jag älskar blåbär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0