är helt trött.

Heej, på err, är skiit trött, vet inte varför eller typ, men aja, efter den tjafsiga skoldageen, så gick jag snabbt hem, hemma vildae jag en stund sen kom bisaan vi var hemma hos mig en stund sen så gick vi till mordesmålet, där var det flummmigt ,HAHAXD, sen efter det så gick vi och gungade på en väldigt häftig gunga :D, Hahhaa, seen så cyklade vi in till holmalyckan det var as kalt på vägeen :S, sen efter att vi var i holmalyckan en stund så gick bisaan hem och jaag bytte om för att jag skulle träna idaag, sen efter träningen så bytte jag om , och vi ska spela tränings match på söndaag , och exakt den tideen så har jag en annan match på handbollen ,en handbolls match, vet inte riktigt vilken jag ska gå på , för att i fotbollen så har vi inte så många matcher nu för tideen på vintern asså, men på handbollen så är det ju matcher det är nu , men på fotbollen så är det en tränings match och på handbollen så är det en vanlig match, aja får väl fundera lite och se hur jag ska göra och vilken jag ska gå på. :)), sen så cyklade jag heem, var också lite kalt men inte så mycket, inte lika mycket som det var då i alla fall, och seen är jag kom hem så var jag hungrig , så jag åt , sen så gjorde jag inte så mycket, och en så tog jag fram min dator, och sitter här nu, kommer sitta här ett tag till, senare under dagen  vet jag ej vad som händer, eller juste idaag så är det anra anvenyn, a ska kolla på det, :D, ha det bra rästen av dageen Kkyss'n (Kk'







 michael e becchst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0