blev ingen skola för mig idaag.

idaaag så blev det ingen skola för mig, det blev inte heller som tänkt, inte så mycket som blir som tänkt för mig nu för tiden, men det blir nog troligtvis skola imorgoon, och så får jag mina pengar imorgoon också, så ska kanske till staaan, och köpaa lite grejor, har inte vart i staaan på ett taag, men det är inte säkert att jag ska dit, men får see, ska frågaa, någraa kompisar, åhh, jag vill åka till allum , med någraa , nu , det var så längee sedan jag var däär, åhh, skaa frågaa om det också,, vill absolut åka i9nnan 1 april!!;o, hoppas det blir så ocksåå, ska frpga linnèa bisaan, lisaa jessica nicole, ronja och någraa meeer, hoppas de vill följaa med, vii hade bestämmt att vi skulle det för eett taag sedaaan, men ahjaa ska dra nu pusss ha det så braa, // SSajaaaahheen.. hihi ;>> ((LLL''

Kommentarer
Postat av: lisa

hej saja !!!





snygg blogg,,





du är sjukt söööt <3<3<3<3

2009-03-23 @ 20:50:19
Postat av: lisa

hej saja !!!





snygg blogg,,





du är sjukt söööt <3<3<3<3

2009-03-23 @ 20:50:34
Postat av: bisan

soetnosen saja<3

2009-03-24 @ 17:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0