fixxa praoo.

asså jaaaveet, det var länge sen jag sa att jag skulle fixaa prao,
och att jag och jessie skulle
praoa tsm, men ni kommer typ kanske bli lite chokade,
 men asså vi har inte fixat det än
men idaag ska vi , jag vet lite sjukt , men men . asså vi ska försöka
 så gtt vi kan att hitta nu, och våran lärare
kommer typ få damp på oss när on hör att vi inte har fixat änn :S
, men idaag ska vi, vi ska ta bussen kanske den kavrt över tre ska
 ringa henne snart , och vi ska försöka så gott so vi kan att fixa och
 jag hoppas verkligen att vi hittar ett bra ställa att praoa på!!, för jag
vill liksom inte praoa på dagiset i skolan eller ngt!, haha, men efter
det, asså efetr att vi har fixat prao, eller iaf hoppas  att vi fixar, så ska
vi till holmalyckan och vara med linnèa och bisan, o kolla på när dam l
aget spelar, och när lisa är bollflicka, men hoppas det går bra men
prao för ossdåå, ha det bra måste kila nu herråå, kysss.



gammal bild......
och snacka om att det är förfärligt väder :s, men ajaa puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0