HÖnölulu.

cafeet gick jätte bra, och det var jätte kul :D,
det var många som kom o köpte o vi har mer pengar
till våran klass resa nu. vet nt riktigt hur mycket vi har nu, men
vi får la ta reda på det snart, vi ska åka till lissee den 25 eller så var det 27
maj, det ska bli beeessccht :)), det var kul o städa också faktist.
sen var det lite fika över , eller rättare sagt ganska mycket över ,
och då så käkade vi upp allt :)), sen efter den lite spec skoldagen
så gick jag hem, där var syster med hennes vän. och jag fick va lte med dom o
så snackade vi en massa prova smycken mm, sen så fixade hennes kompis
 en as snygg fläta till mig, som jag faktist blev nöjd med, :)), 
sen så bytte jag om, och så åkte jag till träningen. var kul på träningen :)), 
sen så åte jag hem, och på lördag äre HÖNÖLULUCUPEN:))), som kommer 
bli beeessccchhhhht :))), najjs , hemma duschade jag sen så åt jag pizza:)), 
det var as gott, o så var jag as hungrig för att jag åt ju inget när jag kom hem 
tills jarå efter träningen och duschningen, för att jag hade ätit mycket fika så 
jag var inte så spec hungrig, men iaf, sen så kommer jag typ inte ihåg vad jag 
gjorde , men iaf, nu sitter jag här o snart ska jag sova, imorgon har jag utvecklingssamtal 
önska mig ett lycka till, så får ni en puscchhh ;'*
ta hand om errrrrrrr' ** 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0