lördag.

Hejsan idag var jag i stan , skulle köpa byxor, alla mina byxor börjar typ krympa
eller så är det jag som växer förjävligt, jag är fet och hatar min kropp!
men jag hittade inga byxor jag blev as trött, och letade typ as mycket men jittade ingenting
som skulle kunna passa bra ;((, men min syster köpte en massa hon köpte typ tgghits
tre eller fyra tunikor eller typ lång tröjor lite lika färger men iaf , det är as jobbig o hitta,
men jag och syster ska till gbg o handla lite saker , typ på måndag eller ngt sådant
det sak bli kul (==, men jag köpte ur gulliga skor till min systerbaaarnn (== smilee
de var as söta och jag älskar de haha, men nu ska jag o min syster typ göra lite
saker tsm sen kanske vi ska kolla på ngn bra film som skulle sitta perfekt aja
ha det bra puss älskar pappppppppaaa(====


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0