sm-guld sm-guld sm-guuuuuuuuuuld....

sm- guld:))
ahk, äger så jävlaaa :)
s-guld för alingsås dårå:)), så jävla klart att de förtjänar det!
härligt, lyckan har kommit till alingsås. o jag är glad för sm-guld:D
så himla bra:)), skit grymt nurå :)), igår så kunde man typ inte äns gå:))
av allt folk, så mycket folk har jag aldrig sett i alingsås:)) härligt med allt folk.
men det var jätte kul iaf, och så sen efter allt skrik i öronen och skrikande,
så gick vi till stures för att vi skulle bowla där med h-bolls laget, det var kul o bowla , jag bisan o lisa
va där först , så jag köpte lite godis, sen när alla kom så skulle vi dela in oss sen ,
så bowla vi de vah kul, sen efetr det så åt vi , och sen så när man skulle gå så fick man
säga förväl till niklas och mikeal för alltid, för vi ska inte ha dem mer:((, synd för jag vill ha dom
och de flesta i laget vill ha dom, men :((, de har slutat nu , men hoppas de kommer och kollar på våra matcher
när vi spelar nästa år iaf :))), men nu ska jag typ dra ha det bra puss heejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.

ahk'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0