tjolahopp tjolahej.

:DD, tjolahopp, :))dagen har varit ganska toppen :))
det ända som inte precis har varit toppen är att jag och jessie
inte hittade prao, men wee får hitta på ngt annat eller ngt, men iaf ,
jag och jessie blev jätte trötta, så vi åkte , hem , och typ av allt snack så missade vi , där vi
skulle av. hihii, lite klantigt av oss, men vi hoppa av på nästa, så fick vi gå hem till mig och där var vi o hade hur
jävla flummigt som helst , tssss :)ehmm , ska nog inte säga för ycket, men sen gick vi till korv kiosken och köpte lite mat,
vi var lite hungriga, sen så gick vi till mig och hämtade jessickas väska sen så skulle jag följa henne till skolan,
och på vägen träffade mattias :)), han skulle på det lilla mini discot, för dom lite minndre , men vi
fick komma in , sen så följde vi med honom in , och hade Ass kul med ungarna , och B var också där
för hon var tvungnen att följa med hennes syster, sen så var det typ några ehmm storaaaaa killar som ville in men '
de fick inte o där var jag o hade lite flumhumor, hahahaa fick men en god stund , men det var iaf as kul ,
dagen har varit kul, hoppas eran har varit lika bra :), pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0