31-aug-09

Heejsan dampbarn


det är inte bara ni som är dampbarn för det är jag med ,haha
för jag gjorde det som man inte lyckas att göra då det är skolfoto direkt kl 8.00..
gissa vad, jag försovmig, och kom typ försent 10 minuter , nu täker ni ahh men 1o minuter är väll
inte så mycket, men jag kom bara 10 minuter försent för att jag sket i att fixa håret
jag gick med det till skolan dagen då det är skolfoto typ exakt som jag vaknade , jag bara klädde på mig och stack.jag är inte helt normal jag =((=.


vi slutade ganska sent , typ halv 4 eller ngt, så jag var hemma vid fyra tiden
och var döttstrött så jag gick o la mig en stund, eller jag hade tänkt att det skulle bli en stund ,
men det blev en lite lång stund.till kl 7 ungefär=)) hihi,,


hoppas ni inte tyckte detta var lite långtråkigt bara.
men nu bjuder jag några bilder iaf, hejdåå


  



det här har inget med min älskade michael o göra, men jag bara laddade upp den för
att jag älskar att ladda upp bilder på honom , you are my life, michael(L)

HEEEEEJJJDDDÅÅÅ:D
nu får ni drömma otroligt söta drömmar=))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0