een slapppp daag idaagg.

åhh , idag blev det
världens slapp dag och det är juh så himla skönt

men åhh, skolan börjar imorgon igen ;s




faan jag hatar att vakna på mogonen

men som sagt ett måste är juh ett måste
 jag tog också lite bilder idag det är
typ det jag brukar göra då jag liksom inte
har något att göra.


de flesta bilderna som kommer up på min blogg tar jag på
min wbbcamera tror jag






I KNOW YOU' RE SCARED I KNOW THAT BU ' I MUST
MY PICTURES IS SOO COOL. ;O=D
HAHAA.




JAG EE COOOOL YOOOOO



SNART KOMMER JAG O KÄKAER UPP DIG XDDD



DET BRUKAR SÄGAS ATT JAG E COOL, JAG TROR JAG HÅLLER MED :D




MINA TUGGUMI BUBBLOR ;D SA ATT JA VVAAH C00L;dd

Kommentarer
Postat av: JJeessiiccaaa

hatar oxååå gå upp på morronen, :( men vi börjar ju nio imon, o cooooooollaaaa bilder coolingen! ;dd

2009-09-13 @ 20:04:20
URL: http://jcho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0