gårdagens inlägg kommer nu.

hheejjj,

hur ha ni haft det, jag har iaf haft det rätt så bra faktist.

igårinlägget kkommer nu för jag hann aldrig skriva igår.

först var jag i skolan , som vanligt...

var inget spec då.

sen när jag kom hem så messade linnea och frågade mig om jag ville åka till långared med henne

och kolla på en fotbolls match,

jag orkade inte göra det i början men sen så åkte jag med henne.

hon kom till mig, sen när jag var klar så gick vi och väntade på bussen , och det tog evigheter

för den att komma, och det regnade ganska mycket,

och allt mitt smink rann ner (==)

sen kom bussen, när vi var framme vid stationen tog vi 541 bussen. som då åkte till långared.

i långared regnade det också, och mitt smink bara rann och rann...

vi hejade och var sjukt bra hejaklack , hhhahaa,

sen så kom det ingen buss halv åtta , så vi fick vänta till tio i nio bussen ;o

men det var inte så illa , det var mest kul vi gick in i en typ kiosk , och linnea började

prata med han som jobbade där och jag stog och skrattade hela tiden åt deras snack , och sen blev dom bästa kompisar och allt.

senare då bussen kom så var vi nära på att missa den , men vi sprag skit fort

..... när vi väl kommit till alingsås, så skulle busssen komma väldigt sent (enligt linnea).
så vi gick ist, men det var väl ganska bra ändå, även allt iskalla så var det en skiit skojj dag igår
:)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0