hhejjjsaann allihopppaaa =D



hejjj folket hur mår ni då?
jag mår la ganska bra ?


iadg efter skolan så ville jessica att jag
skulle följa med henne till stan och då så gjorde
jag det , när vi kom fram så gick vi in i storken och
provade massor av perfymer på kicks , och som ni då vet?
eller ni kankse inte vet men nu får ni veta iaf, att jag älskar perfymer
och det var massa goa =)), sen skulle jessica in till ginatricot så jag
följde såklart med henne in (vart skulle jag annars ta vägen),
och vi såg en as söt stickad kofta och jag bara så älskar den , men jag hade inga pengar
med mig jag visste juh inte att vi skulle till stan efter skolan, jessica hade pengar,
och hon tyckte också om den , men när hon provade så tyckte hon att den inte satt
så fint på henne, men det tyckte iaf jag ;o, sen gick vi ner till plojen o köpte godis
och dricka , gick också runt lite i stan och jessica kollade på ny kamera, sen åkte
vi heem, och jag typ var helt slut när jag var hemma ;o, så jag tog o vilade en stund
men sen så insåg jag att jag var tvungnen att gå upp , för jag hinner typ inte kl är ca
halv åtta och jag har massor att plugga ;o, jobbigt men men så äre bara, jag måste göra eng
läxan och så måste jag läsa mycket och öva på geografi provet som vi har nästa vecka,
men bloggade iaf för det tycker jag är kul , men hinner iaf inte blogga så mkt idag ,
men hoppas jag hinner blogga mer imorgon , tråkigt inlägg kanske , men jag hinner inte
måste kila iväg harehh bra puwsss ;*


=))


Kommentarer
Postat av: Carro

svar:Godmorgon :)

2009-09-16 @ 08:15:19
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: jenny

sv, tack desamma, följa varandra via blogglovin?:)

2009-09-16 @ 16:04:51
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej :)

vad gör du då? :D

2009-09-17 @ 11:52:12
URL: http://s
Postat av: Anonym

okej :)

vad gör du då? :D

2009-09-17 @ 11:52:22
URL: http://sagaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0