mmed lenny idag ,

haalojjeh ;dd

idag var jag med lenny som alltså är linnea.
f1 kul, jag älskar den tjejen . det var hur kul som hälst
hon gick för en stund sen , det var några fyror som ville kröka
med oss, men tyvär vi krökar inte med små barn , vii har
nog bättre saker för oss, och som ni då vet så har jjag min laptop nuu ;D
och gissa hur många michael jackson låtar jag har laddat ??,
japp ni hade rätt jävligt många men jag har inte laddat som jag vill ha än med
imorgon så kommer jag också ladda ner, hallå kolla här jag är as sömnig så om jag skriver
något konstigt så är det fortfarande jag som är här men nu kommer två sköna bilder på
mig och min egna lilla lenny pussciaaaao.(L)








K-k-o-m-e-n-t-e-r-a?
michael juseph jackson , in my heart(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0